Total Pageviews

Thursday, October 20, 2011

See nädal toimusid koolis klasside vahelised vutivõistlused, teisip, kolmap, neljap. Teispäeval jäi tänu sellele kool ka ära. Aga no see asjaajamine siis on ikka üpris algeline, keegi ei tea, mis päeval, mis kell, kellega mängu on. Juhtus nii, et mulle öeldi, et mul kõigil päevadel mängud, teisi- ja neljapäeval olid, aga kolmapäeval sain mõnusalt 5h tühja passida. Ja no kohtuniku töö on siin ikka konkreetne miinus. Mingi u 55a naine vilistab, aga vähel räägib     õpetajatega juttu, vilistab täiesti lampi jne.
Aga mu tiim mängis kokku aint kaks mängu, ei tea järjekordselt miks nii vähe, sest playoff süsteemi ei olnud. Esimese mängu pistsime kotti mingi 6 või 7 : 2. Ise lõin ka ühe. Pärast mängu kõik andsid käppa, et naiss goal. :).  Ma ütleks, et pigem vähe teistsugune, kui kohalikud löövad. Ma urasin kaugel peale ja kobistas sisse, aga siinnsed vennad triblavad palliga väravasse, (no enamvähem) :). Ja teise mängu saime 4-1 pähe, aga positiivne noot on see, et ainsa värava lõi eestlane. Muidu ikka päris tore olla võistlustel kus on ikka mingi publik, umbes  70 inimest oli kohal.



Ja näide kuidas siin asjuaetakse , ehk ma nüüd Simmö.

Täna ehk, neljap oli kuidagi haigelt väss koolis olla ja noh mis siis ikka magasin reaalselt esimest korda koolis, tunni ajal. 

No comments:

Post a Comment