Total Pageviews

Wednesday, October 12, 2011

Ei taha küll uhkustada, aga siin on iga kuu mingi riigipüha. Täna oli lastepäev, pole paha või mis? See see on riigipüha, seega koolist vaba päev. Hommikul andis emps oma lastele kingiks kommikarbi, milles sees paistavad päris head kommid olevat. Keskpäeval tuli teine õde koos oma perega meile. Õelapsed(Camili ja Dudu) said oma vanaemalt ja tädilt lastearvutid või ma ei tea kuidas neid vidinaid kutsutakse. Siis oli perekondlik lõuna, lasanje. Aga tegelt pidime randa minema, aga ilm vedas alt, sadas raisk.
Ja mu austaja oleks muga kohe valmis Eestise tulema, kui ma kutsuks. Aga naaat, ma ei kutsu teda never. Kuidas saab ajada sellist juttu, et aaaaaaa ma laavin sind, n00b, pole elu sees temaga rääkind. Võiks tegelt ka pigem justin biebrist unistada.
Eile käisin riidepoes ka, ostin mõned asjad. Nimelt shortsid, ujukad ja ühed bokserid(pühendusega Sandrile). Hinnad olid : shortsidel 10euri, ujukad 8euri ja bokserid 5euri. Pood oli umbes nagu Seppälä. Aga see mingi imelik proovima tahad minna, antakse sulle kaart, et mitu eset sa kaasa võtsid, siis mingi 2 eite suht jälgivad ei sa jumala eest midagi rotti ei lasnud, kuigi kaamera on ka.
Ja no pangandus on siin küll äärmiselt amatöörne. Netis midagi teha ei saa, arveid pead pangas maksa, pangaautomaadid on aint pankades, mitte iga poe seinas, pluss neid valvavad mendid kalašnikovidega. Ja mul on rahakotis sula äkki mingi 50 euro senti, siis pean selle jama varsti ette võtma. Ja kuna mul on välismaa kaart siis on see veel topeltlihtne.

No comments:

Post a Comment