Total Pageviews

Monday, October 31, 2011

Nonii nädal jälle Brasiilias selja taga. Mis siis toimus eelmine nädal. Nagu ikka kool, kuna mul vaheaega ei olnud, kuna on ikkagi erakool. Riigikooli lastel oli. Tegelt oli kooli ainult 3p, sest neljap. ja reedel olid tervise teemalised esitlused. Tehti rühmad ja teema ning pidi selle kohta esitluse tegema. Mu gruppi teemaks oli teismeliste aju, midagi ma sellest muidugi portugali keeles rääkida ei oska, aga sõna aju sain selgeks, cerebro, jee. Kuna ma loll ja rääkida ei oska oli mu ülesanne istuda sõel peas, coolio :). Ja seal esitluses ei pidanud me kandma koolivormi, mu grupp kandis valget. Panin teksad, triiksärgi ja kingad ja ma olin suremas, oleks võinud panna sortsid ja maika.
Laupäeval käisin päikest võtmas ja ujumas, koos venna, Thiago ja Leoga. Sõin esimest korda elus krabi. Suht hea, aga siuke tüütu nokitsemine. Et liha kätte saada pidi raud pulgaga koore katki lööma. Aga seda pidi erilise tundega tegema, et krabikoor laiali ei lendaks. Aga no tundetu eestlane tampis ikka nii kus sai, ma mul laud oli pärast ikka korralik seapesa. Õhtul läksime sama rahvaga piule. Seal oli suht palju mingi kooli rahvast ka. Aga no nii imelik, et pool üks juba asi läbi. Mul alles siis hakkab koitma. Oleks võinud tulla rohkema musica americana, aga oli siiski kohalik muss. Ja kui meil Eestis on pidudel kõigil  käed püsti, siis siin pole kellelgi, tants=puusad. Pidu läbi, taksoga koju ja terve pühapäev lebo.
Magada ka enam normaalselt ei saa, siin kevad ja ilm kisub järjest kuumemaks. :P








Pildid, siis tervise esitlustelt, krabist, kallas, palm ja mina koos caioga peol.

See kah veel, et kallid sõbrad mingeid kirju, kaarte, pakke vms ma teile ei saada. Sest saatsin kaks paberit Saksamaale kindlustusse ja see maksis 30euri, arvata võib, et Eestisse on sama hind, kuna ikkagi üks Euroopa Liit.

No comments:

Post a Comment