Total Pageviews

Sunday, November 6, 2011

Nädal jälle finiito ja pole bloginud. Aga põhimõtteliselt nädala sees midagi väga erakorralist ja põnevat ei juhtu. Nagu ikka kool, trenn ja nii edasi. See nädal oli jälle riigipüha, kolmap. oli hingedepäev, jälle nädal kus mõni päev jääb kool ära. Koolis olen käinud vist 13 nädalat ja ainult ühe nädala olen koolis käinud kõik päevad algusest lõpuni. Alati on mingi asi olnud, mille tõttu kool ära jääb, kas on pühad, teistel eksamid jne.
 Kui ma nüüd õigesti aru sain siis on käimas viimane kuu kooli ja see järel on vaheaeg, mis peaks olema 2 kuud, aga no ma ei ole siin selles kindel, sest üks räägib üht ja teine teist juttu. Ja siis kui uus õppeaasta meil kunagi algab saan endale uue klassi. Ei teagi, kas hea või halb, kuna praegune klass on ülisuper. Aga eks näis, mis saab.
Reedel rääkisin skypes vanematega, kõneaeg 3h 23 min 17 sek.
Nüüd  siis nv-st. Käisin klassivenna sünnal, tüüp sai kakskümmend. Pidu oli tal kodus, mis asus umbes 100m kaugusel ookeanist, super koht elamiseks. Rahavast oli kuskil 40 ringis. Asi algas 4aeg ja minu jaoks lõppes järgmisel päeval samal ajal, kuna jäin ööseks. Sünnad siin pisut erinevad kui meil:
1. siin pole kingitusi
2. pole söömist, aint kerge näksimine ( pähklid jne)
3. vanemad on kodus
4.mingit erilist pildistamist ka polnud
Muidu on kõik enam-vähem sama mis Eestiski. Muusika on ka erinev, siin kohalik. Aga tore pidu oli, aint see sad, et rahvas kes ööseks ei jää, läheb ikka ülimalt vara ära, mingi 8aeg.
Täna oli mõttes kirikusse minna, et jumalalt abi paluda, et reedel Eesti ikka iirlasi võidaks. Aga kuna ma üli väss, siis ei läinud, arvan et oleks isa kõne ajal lihtsalt magama jäänud. Aga tegelt ei usu ma sellesse jumala värki. Kohalikud ei saa üldse aru, et mis asja, sa pole usklik, kuidas sa nii saad. Aga näete, saan.

No comments:

Post a Comment