Total Pageviews

Tuesday, November 22, 2011

Esimene päev vabadust selja taga ja mul õnnestus kohe haigeks jääda. Tegelt ei midagi hullu, ainult kõhuvalu. Ma ei tea küll millest, aga pakun, et liiga palju riisi ja ube korraga.
Käisin "sõbra" koolis, vend pidi sealt mingid paberid saama. Kool on politsei, sõjaväe vms kool. Kõik kannavad  mundrit põhimõtteliselt ja väga koledaid kingi. Lauldakse iga hommik hümni ja siuke värk. Siis kui vennal paberid käes ootasime mingi tükk aega ma ei tea mida.
Igatahes hakkas mul kõtu tühjenema ja ma otsustasin koju minna. Kodus sõin ikka no korralikult, siis vaatasin tvst võrku Bra-Ita ja pärast seda jalka meistrite liigat. Siis tundsingi f..ing kõhuvalu, võtsin tabletid sisse ja proovisin magama jääda, kell oli 20.00.
Südaöösel läks uni ära ja tervis ka korras, ma loodan. Nüüd kui kõik magavad olen ma unetu ja bloogin.

No comments:

Post a Comment