Total Pageviews

Sunday, November 20, 2011

Sajab vihma, teised on kirikus ja mul on igav. Seega igati sobiv aeg teha blogisse sissekanne. Alustan esmasp. 14.11 oli koolipäev ainult 3h, kuna teispäeval olid pühad. Ja kool oli ainult erakoolides, riigikoolidel oli ka esmasp. vaba. Teisipäeval käisime pere ja tuttavatega rannas. Pleiss oli kodust u 30min bussisõidu kaugusel. Seal oli kellegi ehitusjärgus maja, kus vanemad inimesed aega veetsid, sõid, jõid jne. Ma olin enamus aja rannas, kõrbesin, ujusin ja mängisin vutti.
Siis olid jälle igavad koolipäevad, kus midagi erilist ei toimunud. Aga sain rõõmustava uudise, et kool lõppeb minu jaoks tuleval teisipäeval, loodan et see ka nõnda on :) Teistel algavad siis eksamid. Uuesti kooli pean minema veebruaris, seega ilusat suvevaheaega.
Nv-l midagi ilma tõttu teha ei saanud, no sun no fun. Aga käisin kaks päeva ema ja venna töö juures. See on mingi turg vms, kus neil on oma lett ja seal sööki müüvad. No seal turuplatsil leiab ikka igasuguseid karvaseid jja sulelisi. Kolm korda küsiti mu käest raha, mida mul endalgi vähe. Ja ütleme nii, et seal oli ka siuke koht, kus elu keeb öösiti. Mis on eriti kurb, et osad sealsed töötajad on umbes 10a. Vot siuke elu siin.

No comments:

Post a Comment