Total Pageviews

Wednesday, November 30, 2011

Klassipidu

Eile oli siis klassipidu. Algas 13.30. Mõtlesin, et kui umbes 10 5 mintsa ennem jõuda, siis on raudselt kõik rahvas juba kohal ja ei pea seal mingi mõttetult passima. Jõudsingi kooli 10 min varem ja mida imet, ma olin teine, kes kohale jõudis. Ütleme nii, et kella ei tunta siin üldse, rahvas tiksus kohale kaks tundi. Nii et kogu asi algas 15.30, pole paha. Oleks jõudnud trennis ära käia.
Siis hakkati slaide ja pilte möödunud kooliaastast tsekkama. Põhimõtteliselt olin ma ainus, kel silma märjaks ei tõmmanud. Ma ei saa sellest aru, miks nad nutsid, uuel aastal sama rahvas edasi ju. Kas meil keegi peale 8. või 10. vms klassi nutab? Ei, ollakse rõõmsad, et saab koolist ära ja algab suvevaheaeg. Siis tehti mängu, kus hoiad lille käes, räägid aastast ja annad selle enda jaoks  erilisele inimesele klassis. See oli ka ränk pisarate mäng, mõni päss ei saanud sõnagi suust, nii kurb oli :( :). Pärast seda oli kallistamine, koos pisaratega muidugi.
Siis oli kõige parem osa, ehk söömine. Lauas olid siis kohalikud snakid ja coca, fanta ja muid karastusjooke. Kui söödud lammutati muss põhja ja hakkati tantsima. Amatöörina proovisin ka siis mõnda sammu, ütleme nii, et päris käpp veel tantsus ei ole.
Kogu trall lõppes veits enne kuut. Keegi tark avastas kuskil tühjad õhupallid. No õigeaeg veesõda teha ju. Siis kooli siseõues oli väike sõda. Sain ise ka pisut niiskeks. Ja vot siuke oligi klassipidu, võtke või jätke eestlased?

Ja sain oma brasiilia id-kaardi ka kätte, 3 kuud ja asi vonks. Mingi nõmeda suurusega on, rahakotti ei mahu.
Pilti sellest kuhugi panna ei saa, sest no juba olid teatavad probleemid sellega.

Pluss oma endistele klassikaaslastele (2001-2010) ütlen: vb ei tulnud mul pisaraid seepärast, et Te olete ja olite parimad, musid :D

No comments:

Post a Comment