Total Pageviews

Sunday, December 4, 2011

Nv on over ja räägin, mis tegin. Laupäev oli suht igav, ei teinud eriti midagi. Vahtisin jalkat ja chillisin lihtsalt oma linnaosas.
Lõikasin endale mingi pakendi terava äärega vasakusse kätte, veenide juurde u 10 cm kriimu.
Sõin mingit kahtlast puuvilja, millest panen ka pildi postituse alla. Ütlen ausalt, not my cup of tea. Sööma pidi seda toiduõliste ketega, et näpud kleepuma ei hakkaks. Maitset ei oskagi kirjeldada. Peate siia tulema ja proovima.
Pühapäeva hommikul kell 7.20 mingi üäss lihtsalt tuli maja juurde ja hakkas mu hostvenda hõikama. Kell 7.20, no andke andeks normaalsed inimesed magavad sel ajal. Ma ei viitsinud ennast üles ka ajada ja öelda, et kao ära, vend on nv-d tööl. Siis see keegi tundmatu lõugas seal mingi aeg ja lõpuks lasi mul edasi magada. Magasin 12-ni ja siis läksime randa ( praia do sul), ilm oli nii ja naa. Ehk küllaltki pilvine. Rannas sõin grillitud juustu, päris hea oli. Aa ja rannas on siuke värk, et turistidele on põhimõtteliselt kõik tsipa kallim. Aga kui ma kunagi portugali keele selgeks saan, kuidas nad ütlevad, et ma pole kohalik? Muidugi, et välimuse järgi, kes muu on valge ja mitte pruunide silmadega ja veedab aega rannas päevitades.
Pärast randa läksime kohe maja juures asuvasse baari, kus oli selle hooaja viimane vutiõhtu. Vaheajal käisin kodus söömas ja kui baari tagasi jõudsin toimus seal mingi möll, mendid kohal jne. Täit matsu mis seal toimus, ma ei saanudki. Igastahes kaks tüüpi oleks kaklema läinud ja mingid teised kaks jolkarit viidi mendi autoga minema. Kurat ma igale poole hiljaks jään.
 Meie pere lemmik tiim sai täna viigi ja seega luhtas vastas meeskonna lootused meistritiitlile. Siis oli seal flamengo(meie) ja vasco fännide lõõpimine, mis on siiski sõbralik. Lasti rakette jne. Brasiilia meistriks see aasta tuli corinthians, aga kuna vasco ei tulnud oli enamus rahvas mega rõõmus.
Ja homme kooli,  sest bürokratism vajab tegemist. Täpsemalt see, et jätkan uuel aastal ka seal koolis.

No comments:

Post a Comment