Total Pageviews

Saturday, December 31, 2011

26. dets käisin venna, Leo ja ta õega lõbustuspargis. Mõtlesin, et raudselt on megakallis, aga 3 lõbustust oli alla 5euri. Atraktsioonid olid samad, mis meilgi, õudustemajad, okserattad, jms. Pärast sõime mingid hotdogi, mille peale oli puistatud kartulikrõpse. Koju jõudsime südaöö paiku, vend saatis teised ka koju. Ma saatma ei võinud minna, kuna liiga ohtlik.
29-30. dets käisime vennaga ja mingi rahvaga linnast väljas, kellegi majas suht ookeani ääres. Sai jälle üle pika aja vees käidud. Mängisime jalkat ja oli ns lebo. Ainult magamine oli kõige suurem miinus üldse. Betoonpõranda peale oli pandud üks teks ja selle peal ma pidin siis magama. No ei olnud mugav. Pluss sääsed sõid päris korralikult, teate isegi kuidas suvel see värk on. :). Rannas nägime mingit madu, suht korraliku suurusega oli. Mis madu see oli, seda ma ei tea. Öeldi, et kobra, aga kobra moodi see küll välja ei näinud. Kaamerat mul muidugi sel momendil kaasas polnud. Suht lahe nädalalõpp oli ;).
31.dets ja ongi jälle üks aasta läbi saamas. Oli tegelt päris korralik aasta. Enamus ajast oli ikka lust ja pidu, aga no mõni päev sakkis sajaga.
Ja kõige emotsioonikam päev mu elus oli ka vist see aasta, nimelt enne Helsingi laevale astudes. 
Plaan on õhtuks minna kesklinna, ei tea mis seal toimub, aga eks homme olen targem. Edu kõigile 2012 aastaks.

1. pilt on tehtud 26.12 kell 23 millegagi. 

1 comment:

  1. Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed
    erinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke meiega ühendust selle ettevõtte e-pos (amaah.credit.offer@gmail.com) nüüd jätkata oma laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõtte või kooli te olete väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post: ( maviscalos_laen_laenamine@outlook.com ). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne nädalas.

    DO YOU NEED LOAN FOR PERSONAL BUSINESS? IF YES CONTACT OUR EMAIL ABOVE TO PROCEED WITH YOUR LOAN TRANSFER IMMEDIATELY OK.

    ReplyDelete