Total Pageviews

Friday, March 2, 2012

Koolinädal peaaegu läbi, aga mingil imelikul kombel on ka homme ehk laup kool. Seda õnneks ainult 4h. Koolis midagi erilist toimunud ei ole, käib nagu ikka õppimine. Uude klassi on ilusti sisse suladunud. Läks kiiremini, kui vana klassiga, sest mõndasid juba teadsin, õpetajad  teadsid mind ja saan juba nipet-näpet portugali keeles räägitud. Klass on üsna suur u 40 õpilast, leidub igasugust rahvast: valgeid, musti, mulatte ja isegi üks asiaat on klassis. Inglise keelt mõistab 5inimest. Nende seas ka kohalik japs, kelle vanavanavanemad Brasiiliasse kolisid. Küsisin talt, et kas ta sumot jälgib, vastas et jah, siis küsisin Barutot tead, teadis. Aga ei teadnud seda, et Baruto eestlane on, mõtles, et mongol.
Neljap. olid jälle klassidevahelised jalkavõistlused. Enne käisin õhe klassivenna pool, no see kodu meenutas rohkem hotelli. Aga turniiril läks suht hästi, mingeid kohti vist välja ei mängitud, aga 3 mängust 2 võitu ja ise lõin 5 kolli. Õhtul olin nii väss, et 22.15 läksin magama.
Täna aitasin emal maisi puhastada, siis hakkas rääkima jumalast, et kas ma usun, kas ma räägin jumalaga jms. Suht imelik oli ei vastata, kuna mu ema on suht ortodoksne. Aga seletasin talle ära, et mu vanemad ja vanavanemad pole usklikud, kuidas siis ma usklikuks saan? Loodan, et mõistab.
Homme, siis kooli ja leppisime uute klassikaaslastega randa mineku kokku, loodan, et ilma on ja nad ka sõna peavad.

1 comment:

  1. Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed
    erinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke meiega ühendust selle ettevõtte e-pos (amaah.credit.offer@gmail.com) nüüd jätkata oma laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõtte või kooli te olete väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post: ( maviscalos_laen_laenamine@outlook.com ). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne nädalas.

    DO YOU NEED LOAN FOR PERSONAL BUSINESS? IF YES CONTACT OUR EMAIL ABOVE TO PROCEED WITH YOUR LOAN TRANSFER IMMEDIATELY OK.

    ReplyDelete